نوشته شده توسط : ali

این برنامه می‌تواند هزاران اکانتی که شما ساخته اید و یا این که کرک نموده اید را با امرها شما رئیس لحظه ای و بازه زمانی دار کند.

مثلا یک کدام از آپشن های برکاربرد این برنامه که آیتم استعمال کاربرانش بوده و محبوبیت بالایی دارااست به شما قابلیت و امکان این را میدههد بتوانید ۱۰هزار حساب را به برنامه داده و آنگاه با این ۱۰هزار حساب پیشنهاد فالور،لایک،کامنت از مشتریان خویش اخذ فرمایید و با یک کلیک درین برنامه کلیه ۱۰هزاراکانت را جهت فالو و ارسال لایک و کامنت برای پیج متبوع روانه سازید!

آری این صرفا یکی‌از ۱۰۰ها قابلیت و امکان این ربات می باشد.

وزرها عزیز اعتنا کنید این ربات خاص کامپیوتر بوده و بر روی همه ویندوز ها قابل اجراست.

در ورژن ای که ما بعداز خرید در چنگ شما قرار می‌دهیم هیچ سیرتکامل محدودیتی نیست و شما می‌توانید بی غایت پیج یا این که حساب اینستاگرام در ربات بیش تر و به کارگیری فرمایید یعنی محدودیتی در عوض اضافه کردن حساب به لیست ورود نخواهید داشت.درضمن در‌این ورژن هیچ سیرتکامل محدودیتی در تعداد دستگاه ها وجود نداره یعنی شما می‌توانید هم‌زمان از ربات روی یک سری کامپیوتر به کار گیری فرمائید.

 

دوستان خوب عزیزی که پیش از این خرید نموده اند می‌توانید ورژن های نو را بصورت مجانی اخذ نمایند (برای اخذ جدیدترین ورژن با اکانتی که موقع خرید نام نویسی می کنید وارد گردید و از سابقه خرید اخرین ورژن را اخذ فرمائید / اعتنا نمایید در‌حالتی که قصد خرید هر محصولی از تارنما مارا دارید در آغاز در وب سایت ما نام نویسی نمائید تا بتوانید به بدون‌پول به به روز های بعدی دسترسی داشته باشید)

ارتقا فالوور اینستاگرام با ربات اینستاگرام

با اینستاداب دیگر مخارج مازاد و فالوور های فیک و تقلبی بس میباشد، دیگر مشقت کشیدن برای جذب فالوور و مدیر برگه اینستاگرام بس میباشد.

در حالتی که در ادامه ارتقا فالوور حقیقی وواقعی اینستاگرام می باشید، در صورتی‌که در ادامه فالوور اهل ایران و حضور مشتری فعال در کاغذ اینستاگرام خویش می‌باشید، در صورتیکه در پی ارتقاء تضمینی فالوور اینستاگرام حساب خویش میباشید، به جای صحت آمده اید!

با به کار گیری از این ربات توسعه یافته در اینستاگرام فروش، لایک، کامنت و فالور خویش را ارتقا دهید ربات اینستاگرام چه میباشد؟

ربات اینستاگرام کاربرمجازی اینستاداب یک ابزار فروش فالوور می‌باشد و همینطور یک سیستم هوشمند برای ارتقاء فالوور ، ارتقاء لایک ، ارسال کامنت و رئیس حساب اینستاگرام شماست.

ربات قادر است با تهیه شدن بر روی هدف ها شما که‌این هدف ها می توانند صفحات حریف و پرطرفدار اینستاگرام ، تگ ها و یا این که شرایط های جغرافیایی از یک شهر گرفته تا یک محله مختص تهیه و تنظیم شود و از این هدف ها برای شما فالوور حقیقی و فعال اینستاگرام به طور تضمینی گردآوری نماید.

نحوه فعالیت به‌این چهره میباشد که بعداز تهیه و پر‌نور کردن ربات ، ربات به صورت هوشمند استارت به لایک کردن ، کامنت گذاشتن و فالو کردن بازار انگیزه شما مینماید ، با این عمل روزمره حجم متعددی بازدید کننده ، فالوور حقیقی وواقعی و فعال به سمت ورقه ی شما روان می شود.

ارتقاء فالوور حقیقی وواقعی اینستاگرام :

جذب فالور هدفمند در کمترین عصر جزو شعارهای اصلی این ربات توسعه یافته است!

تمام فالوور هایی که ربات برای شما گردآوری می کند حقیقی و واقعی میباشند و ربات به طور هوشمند به شما گزارش مینماید که‌این فالوور از کدام هدفی که شما برایش تهیه و تنظیم کرده بودید جذب کاغذ شما گردیده و راندمان آن انگیزه چقدر بوده میباشد.

برخی از ویژگیها و تجهیزات ربات اینستاگرام کاربرمجازی :
ارسال تصویر و ویدیو با تایم معلوم و تعداد متبوع شما برای یک پیج یا این که تمام پیج ها

سرچ توسعه یافته با استعمال از هشتگ یا این که لوکیشن و یا این که یوزر اشخاص

استخراج و کشف کردن تمام پستهای اشخاص و خروجی دریافت کردن بصورت آنی

پیکربندی و آپشن های توسعه یافته برای سرچ کردن اشخاص

پیکربندی و آپشن های ماهر برای کامنت صادر کردن

پیکربندی و آپشن های ماهر برای لایک کردن و آنلایک کردن

لایک کردن و کامنت گذاشتن فورا بعداز سرچ کردن بوسیله هشتگ بصورت خود کار
آپ دیت پروفایل و تغییرمشخصات کلیه پیج های جان دار دربرنامه

پیکربندی فوق توسعه یافته برای ارسال لحظه ای یا این که زماندار عمل های ربات جهت هدفمند سازی کار های ربات امکان زدن عکس و یا این که نوشته برروی عکس های شما ( watermark )

سرچ کردن و چک اشخاص با جنسیت مرد یا این که زن بودن!

ارسال بازدید (Visit) برای یک پست یا این که هزاران پست یک پیج یا این که هزاران پیج بوسیله یک حساب یا این که هزاران حساب شما در تایم معلوم گردیده

ارسال فالور برای یک پیج یا این که هزاران پیج بوسیله یک پیج یا این که هزاران پیج شما در تایم معین گردیده

آنفالو اتوماتیک برای همه پیج های زیر مدیر برنامه یا این که آنفالو یک پیج از کلیه پیج های شما
ارسال لایک و کامنت(پشتیبانی از گویش فارسی در کامنتهای تبلیغاتی) برای یک پست و یا این که هزاران پست به وسیله یک پیج یا این که هزاران پیج

آپ دیت پروفایل و تغییرمشخصات کلیه پیج های جانور دربرنامه

وریفای آدرس اینترنتی و شماره تماس برای همگی پیج های مو جود در برنامه

قابلیت و امکان تگ کردن خود کار یک پیج یا این که هزاران پیج در یک پست یا این که هزاران پست بوسیله همگی پیج های جانور دربرنامه یا این که یک پیج

امکان سرچ با هشتگ و یا این که هشتگ گذاری پست ها

امکان ارسال کامنت تبلیغاتی برای هزاران پیج با هزاران حساب مو جود در برنامه و یا این که یک حساب

پیکربندی فوق توسعه یافته برای ارسال لحظه ای یا این که زماندار عمل های ربات جهت هدفمند سازی عمل های ربات امکان به کار گیری از پروکسی درتمامی قسمت های برنامه جهت پرهیز از بلاک شدن IP به وسیله اینستاگرام و… اکثری از امکان های دیگر که بعداز خرید برنامه یادگرفتن عمل با تجهیزات آنرا در نصیب دانلود فولدر قرار داده ایم و می‌توانید هرچه بیش تر با ابزار و آپشن های فوق کاربردی برنامه آشنا گردید.

کلیه مورد ها بالا در ورژن لایف تایم ایسنتاداب که ما ارائه کردیم گنجانده شده‌است.

جهت فروش بیش تر تولید ها خویش :

شایسته ترین نحوه برای تبلیغ یک مال با استعمال از لایک کننده اتومات بر طبق هشتگ هزاران بازدید از کاغذ خویش داشته باشید .

با ارسال کامنت به هشتگ های دلخواه به آگهی بپردازید با فالوو خود کار قابلیت و امکان چشم شدن خویش را چند برابر نمائید

و یا این که جهت ارتقاء فالوور اهل ایران

به هشتگ های گزینه عشق خویش ربات را ارسال نمایید تا اشخاص را فالوو نماید و پس از تعدادی ساعت آنهارا آنفالوو کند تا بیشترین فالوور های اهل ایران را برای خویش گرداوری نمایید و … قریه ها فعالیت دیگر با تجهیزات زیاد ربات ما

ربات اینستاگرام کاربرمجازی برای چه افرادی مطلوب میباشد؟

فردی

اینستاگرام به شما یک زمان منحصر میدهد تا معاش خویش را با مردم سراسر عالم به اشتراک بگذارید. با یاری تجهیزات بی‌نظیر اینستاداب، می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز عمل کرده و فالوورهای فعال با انگیزه قرار دادن خودتان جذب فرمائید.

عمل شما در حالی که خودتان خواب و یا این که سرکار می‌باشید در اکنون انجام و جذب فالوور میباشد. این عمل هیچ وقت متوقف نمیشود چون کاربرمجازی همواره بیدار و درحال سرویس به شماست.

به کارگیری تجاری

در صورتی شما در حالا به کار گیری از اینستاگرام برای تعامل با طرف داران و یا این که مشتریان خویش می‌باشید، پس قیمت عصر را خوب می‌دانید. به خصوص درصورتی که شما یک شخص یا این که یک کمپانی با تعدادی اکانت اینستاگرام میباشید.

اینستاداب خیر فقط امور و رئیس این چند اکانت را سهل می‌نماید، بلکه میتواند به طور به طور همزمان برای تمامی این اکانت های کاربری در اینستاگرام، کار نماید و مهم خیس از کلیه اینکه همگی این اکانت ها در یک داشبورد رئیس می‌گردد.

عمل تجاری شما بستگی قربت به یوزرها متبوع شما دارا‌هستند که در اینستاداب میتوانید یوزرها انگیزه را گزینش و آن‌ها را ترغیب به مشاهده پیج خویش فرمائید.

این کالا برای صاحبان کسب وکارها در اینستاگرام و برای تبلیغ محصولشان شایسته ترین مورد پیش روی هست و به طور کامل شغل های شمارا خود کار انجام می دهد

 

ربات اینستاگرام کاربرمجازی با خیال راحت از ان استفاده کنید و کسب درامدی برای خود به وجود بیاورید
برای تهیه ربات اینجا یا به لینک زیر مراجعه کنید.
https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-اینستاگرام-کاربر-مجازی

 

 



:: برچسب‌ها: ربات اینستاگرام , بهترین روش های افزایش فالوور , کاربرمجازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

بسیاری از صاحبان تجارت که به تازگی با ابزار دیجیتال مارکتینگ آشنا شده اند، سوالات متعددی در رابطه با ابزار دیجیتال مارکتینگ و نحوه استفاده از آنها را دارند. به عنوان مثال : چگونه می توان پروفایل شخصی را از تجاری جدا کرد؟ چگونه می توان هر دو را داشت و چگونه می توان آن ها را مدیریت کرد.

بسیاری از افراد تصور می کنند مدیریت 2 حساب کاربری همزمان با هم کار بسیار پیچیده ای است. اما نه تنها مدیریت 2 پروفایل اینستاگرام بلکه صفحات کاربری چند شبکه اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک و … کاری ندارد البته اگر شما روش آن را بدانید! در ادامه ما نکاتی را به شما آموزش می دهیم تا با نحوه مدیریت چند اکانت با هم آشنا شوید. این روش ها به ما جواب داده است پس امتحان کردن آن برای شما هم ضرری ندارد.

 

1-برنامه ریزی :

بسیاری از بلاگر ها برای موفقیت خود در زمینه تولید محتوا و … از برنامه ریزی استفاده می کنند چرا که در موفقیت آن ها بسیار موثر است. برای موفیقت در  شبکه اجتماعی اینستاگرام شما باید تولید محتوای خود را به صورت منظم انجام دهید. برای این کار می توانید از یکی از ابزار های مخصوص این کار به نام Hootsuite استفاده کنید. البته ابزارهای دیگری نیز وجود دارند ولی من تجریه استفاده از این ابزار را دارم.

با استفاده از این ابزار من پست و محتواهایی که قرار است برای صفحه کاربری تجاری اینستاگرام خود استفاده کنم را زمان بندی می کنم. به این ترتیب به راحتی می توانم به تعداد فالوور های خود اضافه کنم چرا که آن ها را در ارتباط با خود نگه می دارم. اما توجه داشته باشید که انجام این کار برای صفحات تجاری ضروری است و نه شخصی.

2-تم پست :

 

نحوه نمایش پست های شما در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است. پس اگر ساختار های زیبایی را برای انتشار پست های خود در نظر بگیرید، می توانید فالوور های بیشتری جذب کرده و به احتمال زیاد ترافیک وب سایت خود را بالا ببرید. ابزارهای مختلف و قوی در زمینه ویرایش عکس برای اینستاگرام وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. از طرف دیگر حساب کاربری شخصی شما است. باز هم در این نوع پروفایل نیازی نیست که شما از شیوه خاصی استفاده کنید و آن را بای مدت زیادی رعایت کنید. تنها چیزی که اهمیت دارد سلیقه شخصی شماست.

3-هشتگ :

استفاده از این ویژگی اینستاگرام می تواند موجب معرفی شما به بسیاری از افراد باشند چرا که بسیاری از کاربران اینستاگرام برای پیدا کردن مطالب مورد نظر خود از این ویژگی استفاده می کنند. البته توجه داشته باشید که باید از هشتگ اینستاگرام به درستی استفاده کنید چرا که در غیر این صورت باید شاهد نتایج منفی آن برای اکانت خود باشید. بسیاری از کاربران از هشتگ هایی استفاده می کنند که مرتبط با پستشان نیست و در نتیجه اینستاگرام آن ها را بلاک می کند.

برای حساب شخصی خود نیز می توانید از هشتگ استفاده کنید، باز هم این مسئله به سلیقه شخصی خود شما بستگی دارد و الزامی برای استفاده از آن نیست.

4-محتوا :

مخاطبان گرامی توجه داشته باشید که محتوایی که برای وب سایت خود تولید می کنید را نمی توانید به طور مستقیم در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود قرار دهید. اینستاگرام بیشتر با محتوای عکس و ویدئو سر و کار دارد پس بهتر است به صورت بهینه به این دو فرم محتوای خود را در اختیار کاربر قرار دهید. خوشبختانه در این قسمت هم پروفایل شخصی اینستاگرام محدودیتی برای شما ندارد.

5-استوری :

این ویژگی اینستاگرام روش دیگری برای ارائه محتوای شما به کاربران است. چرا که تنها برای 1 روز در پروفایل شما باقی می ماند پس سعی کنید که همه چیز را همان طور که می خواهید در اختیار کاربر ارائه دهید. چه برای پروفایل شخصی و چه تجاری این ویژکی یکسان است.

 

همراهان عزیز با توجه به میزان محبوبیت اینستاگرام، مدیریت پیج اینستاگرام نیز اهمیت پیدا می کند. با گذشت زمان رقابت در این شبکه کمی مشکل شده است ولی با استفاده از ابزار مخصوص شما می توانید به راحتی مطابق با برنامه و نقشه پیشرفت خود حرکت کنید.



:: برچسب‌ها: پروفایل اینستاگرام تجاری , چگونه اینستاگرام تجاری خود را مدیریت کنم , تجاری , اینستاگرام , ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
برای اینکه عکس نمایه خودمان را در اینستاگرام تغییر دهیم بایستی از قسمت Profile بر روی عکس نمایه که در قسمت بالا سمت چپ مشخص است، انگشتتان را نگه دارید تا پنجره ذیل را مشاهده نمایید. اینک می توانید با استفاده از گزینه های مختلف در پنجره زیر تصویر پروفایل خود را تغییر دهید.
 
آموزش اینستاگرام

تنظیمات پروفایل اینستاگرام


اعلان ها یا نوتیفیکیشن ها

از آن جایی که اینستاگرام را می توان به نحوی یک شبکه اجتماعی محسوب کرد اعلان هایی نیز برای آن پیش بینی شده است. با مراجعه به تنظیمات و انتخاب گزینه Push Notification Settings می توانید تنظیم کنید که هنگامی که فردی تصویر شما را لایک می کند، نظری می نویسد، شما را دنبال می کند و یا در عکسی تگ می شوید به شما اعلانی داده شود.
همچنین در صفحه اصلی دکمه دوم از سمت راست مربوط به News یا اخبار است. در زبانه You می توانید این اعلان ها را ببینید و در بخش Following متوجه شوید که دوستانتان چه تصاویری را لایک کرده اند و یا چه کسانی را دنبال کرده اند.

کلوز فرند در اینستاگرام " Close friend "

یکی از جدیدترین ویژگی های برنامه شبکه اجتماعی اینستاگرام، کلوز فرندز می باشد. اما هدف از این قابلیت چیست؟ از قابلیت های مهم اینستاگرام می توان به استوری اشاره کرد که استوری همانند پست می باشد اما با این تفاوت که مدت اعتبار آن 24 ساعت می باشد و فالوورهای شما می توانند در این بازه زمانی تصویر یا ویدیویی را که به اشتراک گذاشته اید را مشاهده کنند.

 

آموزش اینستاگرام

کلوز فرند اینستا

با این حال استوری های شما را تمام فالوورهای شما می توانند مشاهده کنند و شاید دوست نداشته باشید تمام دنبال کننده های شما استوری که گذاشته اید را تماشا کنند. به همین دلیل اینستاگرام در آپدیت خود از قابلیت " کلوز فرندز " رونمایی کرد که با استفاده از این قابلیت می توانید استوری را در میان دنبال کننده هایی که شما انتخاب کرده اید، به اشتراک بگذارید.

برای انتخاب کردن دوستان منتخب خود، باید از منو پروفایل بر روی " Close friends " کلیک کنید و در فهرست مربوطه دوستان نزدیک خود را انتخاب کنید.


دایرکت و اشتراک گذاری پست های اینستاگرام

دایرکت اینستاگرام

دایرکت اینستاگرام کجاست

 یکی دیگر از قابلیت های اینستاگرام، دایرکت می باشد که محیطی برای مکالمه و همچنین به اشتراک گذاشت پست های ویدیویی و تصویری مختلف می باشد که با استفاده از آن می توانید با دوستان خود در ارتباط باشید. برای دستری به این قابلیت باید در صفحه هوم یا همان صفحه اصلی اینستاگرام بروید و سپس گزینه سمت راست را همانند تصویر ذیل بفشارید و با دوستان خود شروع به مکالمه و ارسال پست های مختلف نمایید.



:: برچسب‌ها: دایرکت اینستاگرام , نوتیفیکیشن ها , حساب کاربری , اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

راز شماره 8 : زمانی را به تولید فیلم های IGTV اختصاص دهید.

از زمانی که یک بخش مختص IGTV به تب اکسپلور اضافه شده است، تعداد نمایش فیلم های IGTV چندین برابر افزایش داشته است. همانطور که می دانید در IGTV می توان ویدیوهایی با مدت زمان طولانی را منتشر کرد و این یک فرصت استثنایی برای جذب فالوورهای بیشتر از این طریق به حساب می آید.

علاوه بر این شما در ویدیوهای معمولی فقط می توانید 60 ثانیه را در مورد موضوع مورد نظر صحبت کنید و این در حالی است که می توانید در بخش IGTV یک آموزش ویدیویی تولید کنید و از این طریق به جذب فالوورهای بیشتر بپردازید.

 

IGTV اینستاگرام

 

 

راز شماره 9 : حتما از هشتگ ها استفاده کنید.

بر اساس تحقیقی که بر روی پست های اینستاگرام انجام شده، پست هایی که حداقل دارای یک هشتگ هستند 12.6% بیشتر از پست های فاقد هشتگ دیده می شوند. بنابراین استفاده صحیح از آنها را جدی بگیرید.

علاوه بر این زمانی که شما از هشتگ استفاده می کنید احتمال دیده شدن در اکسپلور افرادی که به این هشتگ ها علاقه نشان داده اند را افزایش می دهید. زمانی که پست شما بیشتر دیده شود بیشتر نیز مورد تعامل قرار خواهد گرفت و زمانی که تعامل افزایش یابد الگوریتم های اینستاگرام رتبه شما را افزایش خواهند داد.

همچنین استفاده از هشتگ ها در استوری اینستاگرام نیز تاثیر مشابهی خواهد داشت و می توانید شانس خود را برای ورود به بخش استوری های اکسپلور افزایش دهید. بنابراین هیچ دلیلی برای استفاده نکردن از هشتگ ها وجود نخواهد داشت.

البته باید به عنوان یک نکته مهم در نظر داشته باشید که استراتژی مناسبی را برای استفاده از هشتگ ها باید در پیش بگیرید. اگر از هشتگ های نامربوط و به تعداد زیاد استفاده کنید از سوی اینستاگرام بن خواهید شد و زمانی که این اتفاق بیافتد دیگر پست های شما در هشتگ ها نمایش داده نخواهد شد. پس به جای استفاده از هشتگ های پرطرفدار و نامرتبط، از هشتگ های مرتبط با تصویر یا ویدئو خود به تعداد مناسب (بین 5 الی 7) استفاده کنید.

 

استفاده از هشتگ در اینستاگرام

 

 



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

راز شماره 3 : استوری های جذاب تولید و منتشر کنید.

با ظاهر شدن استوری ها در اکسپلور اینستاگرام، اهمیت طراحی و تولید استوری های جذاب بسیار بیشتر از گذشته شده است. بر اساس گزارش TechCrunch استوری هایی که دارای محتوای بیشتری هستند شانس بیشتری برای دیده شدن در اکسپلور دارند.

همچنین استوری هایی که دارای جلوه های بصری و جذاب هستند و از متن کمتری در برابر تصاویر متحرک (نه ثابت) بیشتری استفاده می کنند از شانس بیشتری برای ورود به اکسپلور برخوردارند.

حالا شما فرض کنید توانسته اید یکی از استوری های خود را که دارای لینک به یک صفحه فرود در وبسایت شماست، در اکسپلور نمایش دهید، قطعا نه تنها این موضوع باعث افزایش فالوورهای طبیعی شما خواهد شد بلکه می تواند نرخ تبدیل صفحه فرودتان را که لینک آن را داخل استوری قرار داده اید به طرز عجیبی افزایش دهد!



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

راز شماره 6 : به محصولات خود تگ فروش اضافه کنید تا در بخش فروشگاهی اکسپلور ظاهر شوید!

همانطور که می دانید در آخرین نسخه از اینستاگرام یک بخش معرفی محصولات فروشگاهی به تب اکسپلور اضافه شده است که بعضی مواقع در میان آنها محصولات ایرانی نیز دیده می شود! شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چطور یک برند یا فروشگاه ایرانی توانسته به این بخش راه پیدا کند.

در واقع اینستاگرام این بخش را برای نمایش و معرفی محصولاتی در نظر گرفته که کاربر به آنها علاقه نشان داده است. البته تمامی این محصولات دارای تگ فروش هستند و محصولاتی که این تگ را نداشته باشند نمی توانند وارد این بخش شوند.

بنابراین اگر می خواهید از این شانس فوق العاده استفاده کنید باید ابتدا پیج خود را فروشگاهی کنید و به تمامی محصولات خود تگ یا برچسب فروش اضافه کنید.

ورود به بخش فروشگاهی اکسپلور اینستاگرام

 

 

راز شماره 7 : در پست ها و استوزی های خود برندهای مرتبط با محصولات خود را تگ کنید!

زمانی که شما در یک استوری یا یک پست برندها و پیج های مرتبط با کار و محصول خود را تگ می کنید، در واقع به الگوریتم های اینستاگرام اعلام می کنید که میان پست و استوری شما و برند یا پیج تگ شده ارتباطی وجود دارد.

در واقع زمانی که شما تصویر یک کفش نایک را پست می کنید و روی آن پیج رسمی کفش نایک را تگ می کنید این ارتباط را به الگوریتم های اینستاگرام نشان می دهید. (منشن کردن هم همین تاثیر را خواهد داشت.) بنابراین اینستاگرام شانس نمایش پست شما در اکسپلور فالوورهای پیج نایک را افزایش می دهد!

این تکنیک در واقع چیزی بیشتر از یک راز است که می تواند به راحتی شانس ورود شما به اکسپلور را چندین و چند برابر کند. البته حتما به این موضوع توجه داشته باشید که تگ کردن تعداد پیج های زیاد و نامرتبط می تواند به سادگی برای شما معکوس عمل کند! پس الگوریتم های اینستاگرام را به هیچ عنوان دست کم نگیرید…



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

راز شماره 1 : بررسی دقیق بخش Insights Instagram

همانطور که می دانید پیج های بیزنسی اینستاگرام یک بخش به نام Insights در زیر پست های خود دارند که آمار کاملی از تعداد دفعات مشاهده پست شما، تعداد انگیجمنت ها یا همان تعامل ها، تعداد نفراتی که از طریق دیدن پست شما را فالو کرده اند و…  را در اختیار شما قرار می دهد.

خبر خوب این که اخیرا یک قابلیت جدید به بخش Insights اضافه شده است که می توانید به کمک آن میزان دیده شدن پست خود در بخش اکسپلور را رصد کنید و از این طریق اطلاعات بسیار خوبی در مورد میزان جذابیت پست ها و ویژگی های لازم برای ایجاد تعامل بیشتر بدست آورید! شما به کمک این بخش می توانید میزان جذابیت هر پست خود را حدس بزنید و با توجه به ویژگی هایی که آن پست دارد پی به دلیل موفقیت و دیده شدن آن در اکسپلور ببرید.

برای مشاهده این بخش ابتدا در زیر پست مربوطه بر روی View Insights کلیک کنید و صفحه آمار باز شده را به بالا بکشید تا آمارهای بخش Discovery را نیز به شما نشان دهد. حال در این بخش یک متریک بسیار مهم به نام From Explore وجود دارد که همان تعداد دفعاتی است که پست شما در اکسپلور به نمایش درآمده است :

 

آنالیتیکس اینستاگرام

 

همانطور که مشاهده می کنید 658 نفر این پست را در اکسپلور خود مشاهده کرده اند.

بنابراین می توانید از طریق رصد کردن این آمار در پست های خود پی به موارد جذاب ببرید و در آینده از این موارد بیشتر در پست های خود استفاده کنید. همین حالا دست به کار شوید و پس از آپدیت کردن اینستاگرام خود به آخرین نسخه این متریک را برای تمامی پست های خود چک کنید و به همین سادگی می توانید یکسری از نکات جذاب را جمع آوری کنید. (به عنوان مثال ما به کمک همین روش متوجه شدیم که محتواهای ویدیویی که تاکنون منتشر کرده ایم بیشتر از سایر پست ها در اکسپلور در معرض نمایش قرار گرفته و به همین دلیل سعی کردیم از آن به بعد ویدیوهای بیشتری تولید و منتشر کنیم.)

 

راز شماره 2 : بهترین زمان ارسال پست را پیدا کنید.

دانستن بهترین زمان ارسال پست به دو دلیل از اهمیت بسیار بالایی برای ورود به سرچ اینستاگرام برخوردار است. یک اینکه برای ورود به اکسپلور ابتدا باید فالوورهای شما در دقایق ابتدایی ارسال پست با آن تعامل خوبی نشان دهند و این زمانی ممکن است که به هنگام ارسال پست بیشترین تعداد از فالوورهای شما آنلاین باشند. بنابراین باید به خوبی بدانید که در چه بازه های زمانی بیشترین تعداد از فالوورهای شما آنلاین هستند.

دلیل دوم اینکه اگر شما این بازه های زمانی را به خوبی بدانید می توانید بیشترین تعداد جذب از طریق اکسپلور را نیز داشته باشید. چرا که این افراد دارای علایق و احتمالا عادات مشابه یکدیگر هستند. بنابراین اگر بهترین بازه زمانی برای ارسال پست را بدست آورید نه تنها فالوورهای شما بیشتر پست ارسالی را مشاهده خواهند کرد بلکه پس از ورود به اکسپلور نیز بیشترین میزان جذب را خواهید داشت.

برای اینکه بیشترین میزان بازدید در طول روز را مشاهده کنید باید مطابق شکل زیر ابتدا بر روی آیکون 3 خط کلیک کنید و بعد از باز شدن منو جانبی بر روی Insights کلیک کنید تا بخش آمارها برایتان نمایش داده شود. سپس با رفتن به سربرگ Audience می توانید اطلاعات مفیدی در مورد فالوورهای خود و همچنین زمان فعالیت آنها کسب کنید.

 

آمارهای اینستاگرام

 



:: برچسب‌ها: رازهای ورود به اکسپلور اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

اینستاگرام در تلاش است تا بخش اکسپلور را برای هر شخص به طور مجزا شخصی سازی کند. اگر دقت کرده باشید اکسپلور اکانت شما با اکانت دوستتان تفاوت های زیادی دارد و این به دلیل تفاوت در 5 فاکتوری است که کمی قبل تر راجع به آن صحبت کردیم.

اخیرا techcrunch برخی از محرک هایی را که می تواند پست شما را به بخش اکسپلور وارد کند فاش کرده است!

 

محرک شماره 1 : پست هایی که افراد لایک می کنند و افرادی که آنها را فالو می کنند

قوی ترین محرکی که باعث می شود اینستاگرام پست شما را در اکسپلور یک فرد نمایش دهد، لایک ها و افرادی است که آن شخص فالو کرده است. بنابراین اگر کسب و کار شما در حوزه لوازم آرایشی است نباید انتظار داشته باشید که در اکسپلور یک پسر 24 ساله عاشق موسیقی راک دیده شوید !

 

محرک شماره 2 : محتوای ویدیویی

هنوز هم عکس های فوق العاده بیشتر از ویدیوها شانس ورود به اکسپلور اینستاگرام دارند. اما نباید فراموش کرد که ویدیوها به دلیل خودکار اجرا شدن در اکسپلور می توانند توجه بسیار زیادی را به خود جلب کنند. بنابراین اگر ویدیو شما بتواند به سرچ اینستاگرام وارد شود احتمال صعود به صدر نتایج وجود خواهد داشت.

 

محرک شماره 3 : استوری های دیدنی

همانطور که می دانید اخیرا در اکسپلور استوری ها هم شانس دیده شدن دارند. استوری هایی که فیلم هستند و یا از عناصر انیمیشن در آنها استفاده شده است شانس بسیار زیادی برای ورود به اکسپلور دارند و بالعکس استوری هایی که دارای متن طولانی و عناصر گرافیکی کمتری هستند شانس ورود کمتری به سرچ اینستاگرام خواهند داشت.

 

محرک شماره 4 : ارسال پست کپی شده

اگر هدف شما ورود به اکسپلور اینستاگرام باشد باید کمی در مورد کپی کردن پست هایی که در اکسپلور قرار دارند محتاط باشید! بر اساس گزارش TechCrunch پست های کپی شده از شانس کمتری برای ورود به اکسپلور و افزایش رتبه برخوردار هستند. اما در عین حال می توانید همچنان از استراتژی کپی کردن پست های جذاب استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: محرک های اکسپلور اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

در ابتدا به افرادی که آشنایی کامل با این قسمت از اینستاگرام ندارند باید بگوییم که تب اکسپلور اینستاگرام دقیقا جایی است که شما پست هایی از سرتاسر اینستاگرام مشاهده می کنید. این پست ها بر اساس الگوریتم های مختلف اینستاگرام و تشخیص علایق شما به شما نمایش داده می شود.

 

 

 

الگوریتم های اینستاگرام به طور مرتب در حال تغییر هستند و این تغییرات همیشه در جهت کاهش نرخ نمایش پست ها بوده است. در حال حاضر بر اساس تحقیقی که انجام شده است پست جدید شما به طور میانگین فقط به 10 درصد از فالوورهای شما نمایش داده می شود !

بر اساس جدیدترین تغییرات الگوریتم های اینستاگرام میزان نمایش پست های شما ارتباط مستقیمی با میزان جذابیت آن و عکس العمل اولین افرادی که پست شما را مشاهده می کنند دارد. بنابراین فقط در صورتی می توانید پست خود را برای 90 درصد الباقی به نمایش بگذارید که 10 درصد اولیه با پست شما به خوبی تعامل داشته باشند. (90 درصد و 10 درصد هر دو به فالوورهای شما اشاره دارند.)

حال بیایید نحوه عملکرد الگوریتم های اینستاگرام را در تب اکسپلور مورد بررسی قرار دهیم :

اگر به پایین پست هایی که در اکسپلور اینستاگرام وجود دارند دقت کرده باشید در پایین هر پست یکی از 5 جمله کوتاه زیر وجود دارد :

  • Based on Posts You Saved : براساس پست هایی که شما ذخیره کرده اید.
  • Based on Photos You Like : براساس تصاویری که شما لایک کرده اید.
  • Based On People You Follow : براساس افرادی که شما آنها را فالو کرده اید.
  • Based On Video You Have Watched : براساس ویدیوهایی که شما مشاهده کرده اید.
  • Similar to Accounts You Interact With : مشابه اکانت هایی که شما با آنها تعامل داشته اید.

 

 

 

بنابراین اینستاگرام بر اساس این 5 فاکتور پست ها را در اکسپلور به شما نمایش می دهد. یعنی اگر شما چند نفر از فوتبالیست های محبوب خود را فالو کرده باشید اینستاگرام این موضوع را متوجه می شود که شما به فوتبال علاقمند هستید و از آن پس شاهد پست های مرتبط با فوتبال نیز در اکسپلور خود خواهید بود.

اینستاگرام به طور مرتب در حال تغییر ظاهر بخش اکسپلور می باشد. بر اساس آخرین تغییرات یک بخش جدید فروشگاهی، یک بخش برای استوری و یک بخش برای IGTV به اکسپلور اضافه شده است.

حال که با بخش اکسپلور و الگوریتم های اینستاگرام بیشتر آشنا شدید زمان آن رسیده تا به سراغ معرفی راز و رمزهای ورود به اکسپلور اینستاگرام بپردازیم. در ادامه با داناپ همراه باشید.



:: برچسب‌ها: کسپلور اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

وقتی که شما در ابتدا حساب اینستاگرامتون رو ایجاد می کنید ، هر کسی میتونه به راحتی پروفایل شما رو ببینه که شاید باب میل بعضی از شما نباشه. اگر که می خواید پست هاتون شخصی باشه  (به این معنی که فقط فالوئر هاتون اجازه ی دیدن پست هاتون رو دارند.) ، به پروفایلتون برید ، روی Settings بزنید و Private Account Settings رو روشن کنید. اگر هم که می خواید همه بتونن عکس هاتون رو ببینند کلاُ بیخیال این قسمت بشید!



:: برچسب‌ها: عکس هایمان را شخصی کنیم ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد